1.7 POMOČ

Zmeraj, ko ne boste vedeli naprej, imate na voljo eno od naslednjih osmih možnosti:

  1. Tale pisna navodila naj bi vas vodila korak za korakom in vam pomagala pri prvih težavah.
  2. Testna baza. Je nekak „peskovnik“, z izmišljenimi podatki. Služi temu, da vidite, kam je kaj vpisano, kje so kateri podatki. Lahko vadite: v njej lahko spreminjate in se „igrate“ po mili volji in ničesar ne boste mogli „pokvariti“. Zelo uporabno orodje, saj se vidi - zdaj, ko je vaša IFI v glavnem še prazna, kako zadeve izgledajo z napolnjenimi podatki.
  3. Video-avdio pomoč. Kratki filmčki s komentarjem vas vodijo korak za korakom. <video>. Vidite zaslon, miško, kje klikam. Opozoril vas bom predvsem na „hakelce“, kjer morate biti posebej pozorni. Tu in tam boste srečali tudi zaslonsko sliko <slika>.
  4. Ikona „i“ v desnem kotu zgoraj. Če kliknete nanjo, se izpiše pod naslovi vnosnih polj kratko navodilo, pojasnilo, kaj naj vpišete v določeno vpisno polje.
  5. E-mail. Pišite na e-naslov: podpora@max.si.
  6. Nimbis d.o.o. je dosegljiv tudi po telefonu. +386 590 50 189 in +386 590 50 188.
  7. Z njimi se lahko dogovorite za video konferenco prek „TeamViewer-ja“. Na vaš računalnik si s spleta prenesete programček „TeamViewer“ (na voljo na tem linku: TeamViewer). S programčkom se povežete s programerji in skupaj z vami bodo delali na vašem zaslonu - v vaši IFI.
  8. Dogovorimo se za obisk v živo v vašem gledališču.