5.2.5 Povezava planiranje→prisotnost→statistika

Pomembno!
Modul “Planiranje” je srce Ifigenije.
Če bo vaš potrjeni plan opremljen z vsemi lastnostmi (osebe, prostori, čas prihoda pred dogodkom itd.), bo v naslednjem modulu “prisotnost” treba samo še potrditi, da se je dogodek res zgodil. Prav tako pa bo sočasno s potrjevanjem dogodkov nastajala sproti vsa statistika, ki jo potrebujete za SURS, Ministrstvo za kulturo, Slogi ...

Pri planiranju torej postopajte po teh korakih:

  1. Dodaj predstavo
  2. Vnesti "prihod pred" in "odhod po" dogodku. Primer: če se igralcem na predstavi na gostovanju prizna 4 ure delovnega časa, naj se jih tako tudi planira. - Npr. 1h pred predstavo do 3 ure po začetku predstave.
  3. V zavihku “sodelujoči" preverite, ali so izbrane prave osebe. Po potrebi zamenjate izbor oseb.
  4. Polje "Pripis" je opcijsko - sem zapišemo, kar želimo da je objavljeno na oglasni deski (digitalni ali printani).
  5. Prostori: izberite dejanski prostor! Pri predstavah na gostovanju pa izberete "Brez prostora".
  6. V zavihku “Sodelujoči" popravimo začetke in konce storitev/obveznosti posameznih oseb. Ideja je v tem, da se že planira začetke in konce tako, da pri potrjevanju prisotnosti tega več ni treba spreminjati!
  7. Zavihek Odkupi/Abonmaji: preverimo, če je kapaciteta na dogodku prava. Če je npr. predstava na gostovanju, že pri planiranju dogodka pridobimo informacijo od gostitelja, kakšna je kapaciteta njihovega prostora!
  8. Preden se dogodek pregleda (Akcije Preglej) tudi dejansko preverimo, če so vsi podatki točno planirani.